Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas pamatfunkcija ir atlīdzināt zaudējumus, ko apdrošinājuma ņēmējs ir nodarījis trešajai personai neparedzētu darbību rezultātā. Tā var būt kļūda, kas pieļauta darba pienākumu izpildīšanas procesā, sadzīves darbība utt.
Minētais apdrošināšanas veids ir īpaši aktuāls uzņēmumiem un speciālistiem, kas apkalpo klientus: grāmatvežu firmas, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi, autoservisi, viesnīcas, kā arī juristi, advokāti, revidenti, arhitekti, celtnieki, medicīniskie darbinieki u.c.
Zaudējumu atlīdzināšanas veidi:
zaudējumi, kas ir radušies personai saistībā ar veselības stāvokļa pasliktināšanos;
zaudējumi, kas ir radušies fiziskās vai juridiskās personas īpašumam.
Pastāv dažādi civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas veidi:
vispārējā civiltiesiskā atbildība;
civiltiesiskā atbildība par produktu vai pakalpojumu;
Ja uzņēmuma darbības rezultātā trešajai personai nodarīti materiālie zaudējumi, uzņēmums var ciest nopietnus materiālus zaudējumus, kas saistīti ar kompensāciju izmaksām, tiesas izdevumiem, iesaistīto speciālistu darba apmaksu u.c. Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana paredz, ka tādā gadījumā visus zaudējumus segs apdrošināšanas kompānija.
Informējam, ka šajā vietnē mēs izmantojam funkcionalitātes uzlabošanas, statistikas un marketinga sīkdatnes, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmuIestatījumi
Šis sīkdatnes palīdz padarīt tīmekļa vietni par izmantojamu, nodrošinot pamata funkcijas, piemēram, lappuses navigāciju un piekļuvi drošām vietām tīmekļa vietnē. Šis sīkdatnes nesaglabā personu identificējošu informāciju. Tīmekļa vietne bez šiem sīkdatnēm nevar pareizi funkcionēt un tās nevar atspējot.
Statistikas sīkdatnes palīdz izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietnēm, vācot un anonīmi pārskatot informāciju. Tas palīdz uzlabot lietotāju pieredzi vietnes apmeklējuma laikā.
Mārketinga sīkdatnes tiek izmantoti, lai sekotu līdzi apmeklētāju veiktajām darbībām tīmekļa vietnēs. To izmantošanas nolūks ir parādīt apmeklētāja interesēm atbilstošas reklāmas, veicinot apmeklētāja pozitīvu pieredzi, personalizējot tīmekļa vietnes saturu.