Klientu sūdzību izskatīšanas procedūraIkvienai personai ir tiesības ārpustiesas ceļā iesniegt sūdzību Sabiedrībai gan rakstveidā, sūtot vēstuli uz e-pastu: attollo@attollo.lv, vai pa pastu: uz Tomsona iela 30-116, Rīga, LV-1013, vai arī mutiski Sabiedrības atbildīgajai personai, tālr.67311992. Sūdzību izskatīšana ir bezmaksas. Sabiedrība izskata sūdzību saskaņā ar Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likuma 46.panta noteikumiem un sniedz pamatotu rakstveida atbildi 20 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. |
Izdevīgi ar Attollo Par apdrošināšanu Citi veidi Mūsu kontakti Par mums Titullapa Izdevīgāka OCTA KASKO Izdevīgi ar Attollo Par apdrošināšanu Transportlīdzekļu apdrošināšana Īpašuma apdrošināšana Finanšu risku apdrošināšana Celtniecības risku apdrošināšana Citi veidi Privātuma politika Sūdzību izskatīšanas procedūra Mūsu kontakti Sīkdatnes Personu apdrošināšana Apdrošināšanas produktu informācijas dokumenti Portāla lietošanas noteikumi Par mums |